تقدیم به پدران سرزمینم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
ذکر من تسبیح من ورد زبان من علــــــــــــــــــــــی است
 
 
 
 
جان من جانان من روح روان من علــــــــــــــــــــــی است
 
 
 
 
تا علــــــــــــــــــــــی دارم ندارم کار با غیر علــــــــــــــــــــــی
 
 
 
 
 
شکر لله حاصل عمر گران من علــــــــــــــــــــــی است
 
 
 
ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزل
 
 
 
ای پدر ای سرزمین پای عشق و زحل
 
 
 
ای پدر ای مهربان سرافراز زندگی
 
 
 
نام جاوید تو ماند بر زمین وبندگی
 
 
ولادت امام علی(ع) و روز پدر بر همه شما عزیزان مبارک
 
 
دوستدارشما...اسمـــــــــــــــا
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

.....
ساعت22:55---25 ارديبهشت 1393
چرا اینقد کم پست میزارین یه وبلاگ پرمخاطب حداقل هفته ای 3تا(حداکثر 10 تا(بیشتر این حال خواننده بهم میخوره))پست بزاره

باتشکر
پاسخ:واااااااا ببخشید نمیدونستم وبم اینقدر مخاطب داره...ماخااااان خودمی این شکله همش لووو میده!!!


mona
ساعت12:26---23 ارديبهشت 1393
پدرم........
پاکترین چشمه ی آب!
باز میشود تو را بهانه کرد، چرا که بهانه ی نفس تویی،
تویی که سرشار از طراوت مریم هایی هستی که بوی عششششق میدهند
پدرم....
تویی که تکرار عشق در نبض زمانی. روز پدر مبارککککککککککککککککک


نیما
ساعت21:09---22 ارديبهشت 1393
اسم های مجــازی
تصویر های مجــــازی
مشخصات مجــــازی
و در بین این همه چیزهای مجازی
تنـــها یک چیز حقیقت دارد
تنـــهایی “ من و تـــو ”


نیما
ساعت21:08---22 ارديبهشت 1393
اسم های مجــازی
تصویر های مجــــازی
مشخصات مجــــازی
و در بین این همه چیزهای مجازی
تنـــها یک چیز حقیقت دارد
تنـــهایی “ من و تـــو ”


نیما
ساعت20:53---22 ارديبهشت 1393
سلام الی جون خوبی؟راستی یه نظر تو چت روم گذاشتم به نیلو ولیندا بگو ببیننش...راستی عشقم مرسی که روز مرد رو بهم تبریک گفتی خخخ...دوستدارت نیما عجقت
پاسخ:سلااااااام باشه عزیزم حتما میگم مرسی ازنظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 19:33 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت